joi, 23 decembrie 2010

Iasi365 24 decembrie

E ajunul Craciunului si iasta ca am evoluat putin cu iasi365.com. Am ajuns la cautare dupa cuvantul Iasi pe pozitie 335. E undeva pe pagina 34. E un pas mic dar e un pas inainte, fata de iasi-city care deja este pe pagina 4 la aceeasi cautare inaintarea e grea dar tinand cont de faptul ca Iasi365 s-a nascut ceva mai greu si este mai tanar cu mai mult de o luna nu pot sa zic decat ca este bine.
Mai am de completat o multime de informatii referitoare la Iasi si asta cred ca o sa imi unple o multime de timp plus materialele promotionale la care trebuie sa lucrez.
Si, in afara de asta ce e cel mai important este partea SEO care mie imi cam displace caci este o munca plictisitoare iar rezultatele nus e vad pe moment ci dupa o anumita perioada de timp. Insa sper sa fie pe masura asteptarilor mele.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu